az utolsó Suhancos koncert...

2009.10.26. 01:01

Sajnos eljött ez az időpont is...

Sokan biztos már kivoltak tőlem, hogy mindig a Suhancosról beszéltem... sajnos a legtöbben nem tudták, hogy miért ez a nagy imádat...

Hatalmas köszönet nekik az elmúlt 4 évért. Számomra, és sokak számára is nagyon kellemes és felejthetetlen pillanatokat okoztak. A feloszlás okait most nem taglalnám, de az biztos, hogy ilyen zenei világ nem fog visszaköszönni egyetlen egy zenekartól sem! Továbbá emberileg is olyan élmények értek... el sem lehet mondani... Nem tudom kinek kell, de szeretném nagyon megköszönni, hogy akkor, ott Szombathelyen, a Savaria karneválon összefutottam Szabó Balázzsal... azóta elmondhatom, hogy egy felülmúlhatatlan embert ismertem meg közelebbről, akinek a zenéje csak egy plusz ráadás volt! Nagyon köszönöm, hogy megismerhettelek Titeket... nagyon köszönöm, hogy együtt forgathattam Veletek... nagyon köszönöm, hogy Balázséknál tölthettem pár napot... nagyon köszönöm, hogy együtt voltunk egy szülinapozáson... nagyon köszönöm, hogy Ferinél belehallgathattam a még kikeverés előtti Suhancos dalokba... nagyon köszönöm, hogy együtt sörözhettünk... nagyon köszönöm, hogy ott lehetettem a lemezbemutató előtti utolsó Suhancos próbán... nagyon köszönöm, hogy beleláthattam egy kicsit Feri és Balázs életébe és tényleg őszintén köszönöm, hogy hallgathattam Suhancos zenéket.

(a fotókat Sára Petra készítette)


Amivel kezdődött...

 

Köszönjük!

Szerző: btworks

Szólj hozzá!

Címkék: suhancos

A bejegyzés trackback címe:

https://btworks.blog.hu/api/trackback/id/tr341475123

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása