YouTube váltás...

2009.05.15. 20:19

Amikor rájöttem, hogy a középsuliban tanult grafikai és videós dolgokat nem lenne hülyeség kamatoztatni, először plakátokat készítettem, és ezzel egy időben kosaras rendezvényekről kezdtem videókat vágdosni. Ezeknek nagy része felkerült a netre, viszont így utólag visszanézve őket, nem kevés hibával találkozok. Kb 1 éve, az utolsó ilyen kosaras videó óta nem is töltöttem fel arra a felhasználói fiókra videókat... viszont ez nem azt jelenti, hogy nem csináltam semmit.

Egy-két videó napvilágot látott, de arra a profilra nem akartam őket feltölteni. Most viszont készítettem egy új profilt, ahova az utóbbi pár videómat fel is töltöttem. Úgy érzem, hogy a magammal szembeni elvárások nem keveset nőttek, ami nem azt jelenti, hogy marha jó lettem, hanem, hogy nem szeretnék egy helyben maradni... ezért is gondoltam egy új youtube fiókkal kicsit magam mögött hagyva az eddigi munkáim, új időszakot szeretnék kezdeni...

(akiket a korábbi videók érdekelnek KATT IDE)

Íme a videók...

az új YouTube oldalam... KATT

 

A bejegyzés trackback címe:

https://btworks.blog.hu/api/trackback/id/tr471123875

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása