A Srácok A Putriból, azaz Mr.Busta és Game Kutya közös, Legendák című albumának borítója készült el nemrég, a lemez pedig a mai napon jelent meg. Eredetileg digiPack formájában került volna a boltokba (és a borító ilyen formátumban készült el), de végül bizonyos okok miatt letölthető formában lehet beszerezni. A külső megjelenést illetően az előadók kérése volt a csibészes, west coast-os irány, mely magában a képben, valamint a a különböző design elemekben (felirat, fények, csillogás) mutatkozik meg.

A fotókat Csacsa követte el (http://www.csacsaphoto.hu/), a komplett borító pedig az én munkám volt, mely tartalmaz egy front és egy back oldalt, a belső oldalt, a korong alatti oldalt és a korongot.

Ha bele akarsz hallgatni a lemezbe akkor katt IDE!

A teljes albumot pedig a www.salatamagazin.com médiatárából tudod letölteni!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://btworks.blog.hu/api/trackback/id/tr31128583

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Nem én kiáltok (Mr. Busta: Pitbull) 2009.07.29. 15:39:31

„Légy a fűszálon a pici él S nagyobb leszel a világ tengelyénél.” (József Attila: Nem én kiáltok)   Törtem a fejem, micsoda ez, de mindig rájöttem, hogy valami egészen más. Sosem hallott hang ez, amire már biz’ régen vár...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása